jeeej the next day!

7 december 2014 - Bangkok, Thailand

hoihoi daar was ik weer:) een korte verslag van mijn eerste dagen in Bangkok. Na mijn eerste nacht in een hostel heb ik in het hostel weer een aantal nederlanders ontmoet. Samen met Tim ben ik naar verschillende Tempels en boedahs geweest en we hebben een tocht over de Mekong (rivier door bangkok) gemaakt.Dit was echt super gaaf! een eigen boot en tussenstop op de floating market. Vanaf kleine bootjes wordt eten en eigenlijk alles verkocht. Heel indrukwekkend hoe mensen op 1 vierkante meter hele gerechten weten te bereiden. S'avonds met  nog 5 anderen naar de 1 van de hoogste skybarren geweest in Bangkok, De skybar uit de HANGOVER (20-50 euroo voor 1 drankje)  echt waanzinnig 62 verdiepingen hoog. Uitzicht echt wauuuuw,zo mooi! daarna nog tot in de late uurtjes genoten van heerlijke cocktails! Vandaag lekker uitgeslapen tot een uur of twaalf, het ontbijt gemist en daarna ontbeten met paytai. Paytai is een gerecht met bami noedels en ei of kip erdoor heen. Een lekker gerecht wat je op straat voor 30 bath, (nog geen euro) kunt eten. Vanavond gaan we een kijkje nemen in China Town of in de uitgaansbuurt van Bangkok waar onder andere veel ladyboys en hoeren zijn te vinden. Ik zal snel laten weten hoe ik dit ervaren heb!

Bedankt voor jullie reacties! Om zoveel mogelijk te genieten wil ik niet de hele dag met mijn telefoon op zak lopen.. vandaar dat het soms even duurt voor ik reageer,