welkommm in bangkok

6 december 2014 - Bangkok, Thailand

hier is ie dan.. mijn eerste reisverslag. Na een vlucht van in totaal 16uur ben ik gisteren om 9 uur sochtends samen met micha  (ontmoet in het vliegtuig)  met een warm welkom ontvangen. Het was namelijk koningsdag in thailand. Alle thai waren echt supervriendelijk! ohhhh  it's your lucky day!! meteeen onze vraag beantwoordt.. iedereen liep in het geel vvoor de koning. Een thai sprak ons op straat aan en vertelde dat de de tuctucs vandaag goedkooprijden omdat de overheid  ze betaald. voor 30 bath (nog gen euro) bracht de tuc ttuc ons langs tempels en een aaantal boedas.(fotos) daarna hebben we onzee eerste thaise maalltijd gegeten bij een kraampje op straat. noedelss met vlees errg lekker maar met stokjes eten is voor mij een hele opgaaf! s avonds zijn we naar een park geweest vlak bij het palleis. hier was een grote markt...  er is hier eiigenlijk op elke hoek  van dee straat markt.. er werd vuurwerk afgestoken. echt zoooo mooi wauw! Als een soort traditie gingen de  thai nu naar kickboks wedstrijden.. na een paar wedstriijden zijn we vvermoeid van deze hele dag opzoek gegaan naar kao sann road. de backppack straat van bangkok. heel gezellig, veeel mensen, eten (insecten), en veel touristen. We hebben de dag afgesloten met een thais biertje. Lah gorn (goodbye)

1. Minke:
    6 december 2014
    Wauw, Marith. Dat klinkt erg voorspoedig. Wat zal je moe geweest zijn gisteren aan eht einde van de dag. Leuk dat je Micha hebt ontmoet. Geniet!
  2. Rene:
    6 december 2014
    Heel leuk verslag en mooie fotos. Kijk wel uit met al dat eten op straat. Koelkast kennen ze niet. Gr rene
  3. Ko Joosse:
    Heel interessant!
  4. Dagmara:
    6 december 2014
    Wow! Dit is zo cool! Ik ben jaloers op jou en wacht komende verhalen wel af!!! Heel veel plezier!
  5. Esther:
    7 december 2014
    Haaa leuk om te lezen op het vliegveld:p zo het vliegtuig in dus tot morgen!!!
  6. Andries Nicolai:
    7 december 2014
    Lijkt me supet, wat een mooie binnenkomst inThailand. We zitten nu bij je ouders op de koffie. Ik ben 60, maar ook ik zou ik nog wel willen. Geniet er volop van, pas goed opje zelf en wees vooral voorzichtig met eten op straat.(excuses dat ik me als zorgzame vader gedraag en schrijf)